fick byta blogg!

hej alliopa! nu kan jag äntligen skriva på min blogg igen. Jag har haft problem med min (förra) blogg i säkert ett år nu jag har försökt att logga in men det gick inge vidare det stod bara FEL LÖSEORD men jag är helt säker på att det var rätt. men sen bestämde jag mig för att göra en ny blogg och nu går det ännu bättre.Min förra blogg finns fortfarande kvar. om ni vill kan ni gå in på:www.lillihogberg.blogg.se.men det står inte så mycket där eftersom jag inte vart inne där på ett tag. Jag hann nästan bara skriva tre eller två saker sen gick det inte att komma in på bloggen något mer. Det är bara ni som kan gå in där och titta. Men det ser ju kanske lite barnsligt ut eftersom det var ett år sen. Så det är ju lite barn språk helt enkelt. men ni får gärna gå in och titta det är bara roligt. Men det är ju kommer att bli roligare för er att titta här. ha en trevlig dag: linnea/<3


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej Linnea. Nu måste du ju skriva ofta för nu kommer jag att hälsa på här varje dag. Så kan ju du hälsa på hos mig :)

2009-11-29 @ 17:32:05
URL: http://sandrasfamily.blogg.se/
Postat av: Mamma

Men hallå!! Nu får du skriva lite va??

2009-12-05 @ 19:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0