sjuk (igen)

hejsan allihopa!!! nu sitter jag vid datan igen och skriver om att jag är sjuk igen, ja det är jag förstås. Jag har blivit magsjuk!!! Det är nog den jobbigaste sjukdomen man kan ha, särsillt att kräkas. När jag skulle gå och lägga mig så hade jag jätte ont i magen och var jätte trött. Sen mitt i nattaen gick jag in till mamma och sa att jag hade för ont i magen för att sova, sen så försökte jag somna om men det gick inge vidare. Jag skulle pröva att gå på toa men precis då så kraktes jag i flera mängder av spya, efter de så mådde jag lite bättre och gick och la mig och jag somnade då. Men jag kan inte gå ut ur mitt rum för då kanske jag smittar love... och det vill jag inte!!!!
nu har jag inte så mycket mer att skriva om så hejsvejs ha det bra. Nu ska jag sätta mig och titta på film på datan hej då.

 


Kommentarer
Postat av: Mormor

Åh min stackars lilla gummelumma. Det är ju så hemskt att kräkas. Det värsta som finns. Jag brukar tro jag ska dö varenda gång. Skönt att du är frisk nu när jag skriver .

2010-03-01 @ 22:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0