fortfarande SJUK!!!!!!!

heej!!! jag är såklart fortfarande sjuk det  är verkligen jobbigt kan man bara säga... sitter för det mesta vid datan eller tvn och tråkar. Jag har liksom inget val, jag kan inte vara ute då gör det ont i halsen, kan inte vara med kompisar (eller med mina syskon) FÖR DÅ GÖR DET ONT I HALSEN!!!  Det är jätte jätte jobbigt:( Och hampus vill bara leka hund med mig... men jag är inte så himla jippi på det.hej då jag tror faktiskt inte jag har så mycket mer att säga nu hej då


Kommentarer
Postat av: mormor

Fråga Hampus om han vill leka katt istället för då kan du ligga och sova hela dagen sträcka lite på dig ,jama lite , gå och äta lite , sova igen,slippa gå ut osv....mycket bättre än hund då du både måste skälla (halsen) och gå ut....haha

2010-01-31 @ 10:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0