gott nytt år!

hejsan alla blogg läsare! och ett gott nytt år hoppas ni hade ett bra år under 2009... ja nu är det ju 2010 och ett nytt år det är väl härligt. har ni några nyårs-löften i år???. det har jag. Det kanske inte är det bästa men det känns ganska bra.

1. jag ska inte skrika lika mycket på min lillibror som jag gjorde under förra året!!!

2.jag ska försöka att inte vara så slarvig med läxan!!! för att jag ska klara av det så måste jag göra dom på en måndag!!!

så där det var alla mina löften... jag vet man brukar bara ha ett men jag tog två.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Man kan lika bra ha 3 löften!

3: Städa rummet när mamma säger det!!

2010-01-04 @ 20:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0