helt grymt!!!

hejsan alla blogg läsare ni måste bara höra det här!!! när jag gick till salem centrum så träffade jag rabih i IDOL!!!!!!
jag bara kom från bussen och gick förbi fiket som ligger där då såg jag att han satt där inne jag blev helt förvånad över att han var där... jag blev pirrig jag bad pappa gå in och fråga om autograf för jag vågade inte. men han är bara sååå söt. Ni vet säkert att det ligger en frisör-salong i centrum som heter nåt (vet inte riktigt vad den heter men i alla fall) jag tror att rabih skulle hälsa på nån som jobbar där om ni vet vem mattias är så kanske ni förstår vad rabih gjorde där jag tror det typ är nån i hans släkt. här ska jag visa en eller två bilder på honom som vi tog.........





där bakom sitter mattias som jag skrev om. Dom är faktist rätt lika...

Kommentarer
Postat av: Asa

Hejsan L! Vilken jattefin blogg du har! Och vilka bra nyarsloften tycker jag. Lycka till!

2010-01-24 @ 21:03:54
URL: http://asagiertz.spaces.live.com
Postat av: debaleena

vad collt !!!!! jag vill också träffa

2010-01-25 @ 18:07:17
URL: http://lilioha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0